Elsas Mode

God morgon :)
Vaknade för cirka en halvtimme sen, ligger fortfarande i sängen och segar. Ska väl snart gå ner och käka frukost innan jag svälter. Så sjuukt hungrig! Måste hinna äta minst två gånger innan halv sex, kan ju inte spela match på tom mage. Har ju match idag på korsängen(konstgräs) mot esk tror jag. Det jag är mest nervös för att jag kan inte namnen på dem i mitt lag..Vi har ju gått ihop med 96orna så jag är inte säker på allas namn. Hoppsan.

stängde av datorn vid tio över tolv, tänkte läsa lite ur Elsas Mode. Nästa gång jag kollade på klockan var den tjugo över två. Fick tvinga mig själv att stänga igen boken och sova haha. Sjukt bra bok, rekommenderas! Har inte ens läst halva men den är ju grym redan.


Har hört att den ska vara bra, men det
här var verkligen över mina förväntningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0