Nationella fysik, check!

Vilken hemsk dag..Vaknade, fixade mig lite. Sen helt plötsligt började min rygg göra sjukt ont. Slutade med att jag låg i sängen och grät för att det gjorde så ont, kunde knappt röra mig. Mamma masserade min rygg o så tog jag en ipren eller nåt, ville till skolan och göra det där fysik provet nu så att jag slipper göra det sen. Gick mycket bättre än väntat, trodde det skulle vara tusen gånger svårare! Var klar nästan prick tio då man fick gå. Hade lunchrast till 1. Min rygg gjorde fortfarande ont trots värktabletten så jag drog hem då. Satte mig på framsidan och läste "Elsas värld" i solen(med en filt såklart). jätteskönt faktiskt!

Ska plugga på lite glosor snart, plocka undan lite på mitt rum(så gott det går eftersom min rygg fortfarande gör ont. Sen måste jag plugga lite på musikprovet också! Usch vad jag hatar musikteori..Helt värdelös på det.

Slänger in en bild på dagens outfit:


Så härligt med sol ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0