Today

Gårdagen:
Först skola. Sen blev det stan direkt efter. Fixade min klänning(det blev super), bytte en tröja och hämtade min mobil! Jättenöjd med allt. Sen vid sex så var det träning, så himla skönt. Har knappt några nummer nu så dem som vill kan skicka ett sms med sitt namn i till mitt 0708 nummer :)

Idag:
Skoldag. Först Engelska, fick ett fel på glosförhöret, nöjd. Sedan musik som gick seeeeeegt. Lunch, svenska(gick bra, håller på med satsdelar), spanska och geografi där jag knappt gjorde nåt. Sist slöjd. Håller på med en "nattskjorta", har bara knapparna kvar. Har faktiskt inte tagit så lång tid! Hoppas på mvg så jag får behålla mitt betyg i slöjd. Efter skolan blev det stan med Elin. Skulle kolla efter skal till min iphone men hittade ingetfint. Får se vad det blir, kanske kollar eftet något i uppsala nästa gång jag drar dit.



Bilderna är tagna med nya mobilen, plasten på baksidan sitter dock kvar o de kommer den
 göra tills jag hittar ett snyggt skal. Tycker bilden längst ner är gullig :)

Nya tröjan på bilden btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0