2 maj

MAJ!?!?!!?

Förlåt för dålig uppdatering i helgen men det har vart en rätt så dålig helg..jaja nu blir uppdateringen som vanligt i alla fall hoppas jag!

Idag har jag inte haft en ända riktig lektion, skönt. Först ensemble där vi knappt gjorde nånting, sen värdegrund där vi pratade om imorgon. Vid elva var det lunch och sedan studietid mellan klockan  tolv och tre. Klockan tre hade jag en lektion med sexorna. Valde fotboll. Ingår typ i betyg osv.

Skulle egentligen ha varit på träning nu men hade inte hunnit käka, leta efter grejer, byta om och cykla upp till fanna så jag stannade hemma idag. 

Senare kommer en liiiiten bildbomb från helgen :)




Dagens outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0