6 maj

Hallåhallå :)

Skönt med fredag igen. Denna dag har gått väldigt fort. På idrotten skulle man springa ett varv runt ån men jag har lite ont i halsen så jag var inte med(vill ju inte bli sjuk till på tisdag!) så jag gick ett varv runt ån med några istället. Sen var det spanska där vi pratade om futurum och så och efter det lunch, rätt god mat idag. Efter lunch hade vi genomgång i historia och sedan studietid istället för svenska. Vi kommer ersätta alla svenska lektioner med studietid nu och efter onsdag försvinner matten..tråkigt..Sist hade vi no där vi var ute och kollade på kryp. BLÄ!!!.

Nu sitter jag hemma vid datorn ahah. Ska väl sova om några timmar eftersom jag ska upp senast fyra imorgon..Ska ju till stockhom(idol!) med Beatrice och Kimia. Inte för att man kommer gå vidare men en rolig grej liksom. Ska väl välja ut några låtar också.

Ha det great ♥


Kommentarer
Postat av: karro

jag me!

2011-05-06 @ 17:24:17
URL: http://kotte
Postat av: Anonym

2011-05-06 @ 17:24:39
URL: http://kotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0