Om helgen

Seg uppdatering i helgen, jag vet, sorry. Men har fan inte suttit vid datorn nånting! I fredags käkade jag på statshörnan och sen när jag kom hem var det bara duscha skriva ut lite texter och sova eftersom jag skulle upp halv fyra på lördagen.

Gick somsagt upp halv fyra i lördags, åkte halv fem och var framme ca halv sex. Då ringde jag och väckte lite folk snäll som jag är! Köade nåra timmar för att sedan komma in och sjunga. Gick som förväntat inte vidare men två av våra "kö-kompisar" (som vi pratade med under i stort sätt hela kö tiden) gick vidare. De va grymma på att sjunga så hoppas dem kommer långt! Lycka till Jocke och Nicklas. Tänkte skriva om hur det var där i ett annat inlägg som kommer upp lite senare. Efter idol gick vi på stan lite men orkade knappt nånting eftersom vi var så trötta så vi åkte hem. När vi kom till enköping plockade pappa upp oss och skjutsade hem bea och kimia. Jag och pappa åkte upp till mina kusiner i fanna och käkade, fast jag åt inget eftersom jag precis ätit..

Idag vaknade jag vid tio. Duschade och åkte till uppsala vid elva. Där köpte jag skolavslutning/bröllops klänning som jag är supernöjd med. Köpte även ett linne och ett par shorts. Mellan 1 och tre gjorde jag en grej som ni får reda på imorgon. Efter fyra åkte jag och pappa till ikea och köpte lite grejer som jag visar i ett annat inlägg lite senare ;)

Linnet i bak..

Och i fram, så härlig färg. Kunde inte låta bli..


Kom hem för en liten stund sen. Har varit och handlat. Jag och pappa käkade ju på ikea(älskar deras pasta med köttfärssås!) för nån timme sen så kvällsmat ikväll blir fruktsallad och toast, me like!

Skriver snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0